.:JOM SIGN IN anda dpt harga dealer yurrkk:.

Sunday, October 23, 2011

> SERUM EMAS 24K



Emas tulen membantu untuk mengembalikan kolagen, membantu dalam perlindungan terhadap kesan pencemaran dan sinaran UV yang merosakkan dan membantu meningkatkan sirkulasi darah. Mengandung faktor pertumbuhan epidermal atau EGF, adalah faktor pertumbuhan yang memainkan peranan penting dalam keseimbangan pertumbuhan sel, proliferasi, dan diferensiasi dengan cara mengikat para reseptor EGFR. Sangat bagus untuk kulit anti-ketuaan, kulit biasa dan kulit kering.

CARA PENGGUNAANNYA:
Sapukan jumlah yang sesuai ke kawasan yang diingini kemudian mengurut dengan perlahan sehingga diserap sepenuhnya.Sebaiknya dipakai waktu malam 3x seminggu,selepas memakai serum emas boleh dipakai bersama krim malam.
24 K Gold Serum ni boleh dikatakan sebagai satu produk yang lengkap kerana ianya mengandungi semua khasiat yang di kehendaki oleh kulit kita untuk menjadi cantik berseri seri.. macam produk 24K gold serum ni ianya ada EGF (epidermal growth factor) atau dalam bahasa melayunya factor pertumbuhan epidermal , epidermal tu kulit kita la dalam kata yang mudah nya. bila kulit kita sentiasa bertukar dengan pertumbuhan kulit baru, jadi kulit kita akan cantik , tak der la kulit kusam dan kalau tompok hitam , jeragat cepat la hilangnya.. selain itu 24K gold serum ni juga mempunyai itamin C di dalam nya, vitamin E dan vitamin A serta beberapa khasiat dari ekstrak tumbuhan lain..
produk ni sememangnya di syorkan sangat sangat kepada yang berumur 30 tahun 
ke atas.

KEBAIKANNYA:

1.Membuka aura kecantikan wajah supaya wajah nampak bersinar sepanjang hari.
2.Mengurangkan kerutan diwajah.
3.Memutih serta mencerahkan wajah.
4.Memperbaiki struktur kulit yang rosak dan tidak sekata.
5.Menjadikan kulit awet muda serta putih berseri.





TERIMA KASIH

No comments:

Ziqnana D' Beauty © 2013 | Template Designed By Blog Bingkisan Hati