.:JOM SIGN IN anda dpt harga dealer yurrkk:.

Tuesday, July 3, 2012

STOKIS MALAYSIA SUNTIKAN VITAMIN C + COLLOGEN MURAH!!

.:Laroscorbine Platinium vitamin C + Collogen:.
     PROMOSI HARGA MURAH!!!
     CALL/ watsp : +6 019-307 6412 ( pn.saera)    






NC 24



                                                         GLUTAX 3G



                                                     GLUTAX 5G



                                               TATIONIL GLUTATIONE


                 PLACENTA SHEEP


                                                  ::Laroscobine Roche::

::Roche Laroscorbine Platinum Vitamin C + Collagen
with Vitamin C 1000mg & Collagen 250mg


Laroscorbine Platinum gradually whitens the skin’s colour and fades discolourations hyperpigmentations of the skin such as liver spots, freckles spots, wrinkles spots, age spots or skin pigmentations that were caused by exposure to the sun or during pregnancy. Improves skin complexion, whitening, replenish lost collagen and increase skin elasticity.

Product Description:
This Laroscorbine Platinum is originally imported from France. Each box contains 10 x 1000mg of vitamin c + 250mg plant collagen /5ml.

Benefits:
The basic function of Vitamin C
Collagen is a fibrous protein, important in supporting tissues, skin, organ, tendons, ligaments and etc.
As replenishment where collagen reduces when aged
Reduces fine lines, wrinkles, pigmentation and minor scars
Maintains the production of cartilage and joints Improve elasticity of skin, makes more supple and moisture

Recommended Dosage:
One or two ampoules/injection every week for 1 or 2 months (*depends to your body metabolism). Then can reduce the dosage to 1 injection every 2 weeks for maintainance. Suggest inject with Glutathione to get best result.

Injection Method:
This product is administered by intravenously (IV)




                                              :: Upgrade laroscobine platinum roche::


~Inginkan badan yg putih,gebu dan menawan~
call/sms/whataap/bbm :019-3076412/011-1544 3618


~ Product terhangat di kalangan artis dan celebrity tempatan & antarabangsa...
~ Harga mampu milik dan miliki diskaun reseller..
~ Tidak memudaratkan kesihatan..
~ Keremajaan kembali semula....terasa diri anda dihargai..



Laroscorbine Platinium vitamin C + Collogen 

       Suntikan Vitamin C atau Collogen dan sbgnya sangat elok untuk mereka yang mengalami jerawat,parut jerawat,tone tidak sekata dan sebagainya.Hanya perlu membeli ampoule dan bawa sendiri ke klinik malah ia lebih murah drpd salun kecantikan.Ramai artis dan personaliti yang menggunakan suntikan ini.INGAT!! ia bukan botox..ia tidak akan membahayakan buah pinggang anda atau menyebabkan batu karang,sekiranya kita menggunakan dos yang betul. Setiap suntikan hanya 5ml untuk seminggu sekali dengan kesan yang menakjubkan.

Vitamin C + Gluthatione injection

      Suntikan Ramai yang tertanye ape benda injection vitamin c + gluthatione ni,saje nak share ngan sape2 yang berminat nak tahu..vitamin c ni macam yang korang tau untuk kesihatan.kita boleh dapat dari buah-buahan segar. Sekarang ni banyak sgt product berasaskan vitamin c..product kecantikan pun skrg ni majoriti berasaskan vitamin c..untuk tingkatkan keyakinan diri yang penting adalah air muka yang bersih dan glowing.Cubalah atasinya dengan suntikan vitamin C pasti anda teruja dgn hasil nya yg GEBU~HALUS~CERAH BERSERI SELURUH BADAN>>>



.: Kebaikan  VITAMIN C :.

1)MEMBANTU MENGURANGKAN KADAR KOLESTROL DALAM DARAH.

2)MENGHALANG SKURVI. (SKURVI=Penyakit yg disebabkan kekurangan Vitamin C dlm makanan, ditandai oleh gusi bengkak dan berdarah, pendarahan dibawah kulit, dll)

3)MEMPERTINGKATKAN SISTEM PERTAHANAN BADAN.

4)MEMGUATKAN DINDING SALUR DARAH.

5)MENOLONG PEMBENTUKAN TISU GENTIAN.

6)MEMBANTU PEMBENTUKAN KARTILEJ, TULANG DAN GIGI YANG SIHAT.

6)MENGURANGKAN KEDUT PADA KULIT

7)MEMBAIKI PARUT PADA KULIT.

8)MENCEGAH PENURUNAN PAYUDARA DAN BUTTOCK

9)MENJADIKAN KULIT LEBIH CERAH

10)MENGHILANGKAN JERAWAT DAN PIGMENTASI.

11)MENJAGA KESIHATAN OTOT DAN MENCANTIKKAN/MENGHALUSKAN KULIT.

12)MEMBANTU PENGHASILAN COLLAGEN DIMANA COLLAGEN DAPAT MENINGKATKAN KEANJALAN DAN KEREMAJAAN KULIT.

13)MELAMBATKAN PROSES PENUAAN DAN MENGHALUSKAN PORI-PORI PADA KULIT.

.:TESTIMONI PELANGGAN SUNTIKAN VITAMIN C +COLLOGEN:.

Amiera.dari Kelantan,umur 35 thn
Saya menghidap resdung sekian lama, menyebabkan kulit muka tidak sihat dan berjerawat. Penyakit resdung ini juga menganggu aktiviti saya seharian.Bermacam ubat dan product saya cuba tapi tak pernah berkesan, setelah mencuba product vitamin c + collagen brand roche saya dapati penyakit resdung saya pulih. kulit muka saya juga bertambah sihat dan cantik ( glowing). Dengan kotak pertama sahaja saya dah mendapat kesan yang baik..saya amat berterima kasih pada rakan kerana memperkenalkan product ini kenapa saya.
------------------------------------------------------------------------------------
vivian dari sabah. Umur 32thn
Saya mengalami kulit kering yang amat teruk sekali, dimana kulit kaki saya pecah2 dan juga tak bole sesuai dgn sabun. Setelah mencuba produk vitamin c + collagen roche saya dapati kulit saya menjadi lembab sacara semulajadi, dan juga pecah2 ditapak kaki saya menjadi baik. Bekas parut diperut semasa mengandungkan anak saya juga telah tidak kelihatan. Kulit saya juga menjadi sihat dan cantik terutamanya dibahagian muka. Kedut2 dibawah mata juga sudah tidak kelihatan. Terima kasih kerana memperkenalkan product ini.
------------------------------------------------------------------------------------
Nur Farah,k.l,umur 38 thn
Pada mulanya saya susah nak percaya product seperti ini, sebelum ini saya mengamalkan memakan pil2 vitamin sahaja, tetapi dgn mkn pil sahaja nmpk seperti tiada kesan pada diri saya,
Setelah saya membuat kajian saya sendiri didalam internet, saya tertarik dgn suntikkan vitamin c pluss collagen, saya pun membuat keputusan utk mencuba, setetah 5 hari sahaja mencuba saya dapati kulit saya yg kering sebelum ini menjadi lembab secara semula jadi, bibir saya yg sebelum ini kering dan pecah2 mula nampk lebih sihat dan tidak pecah2 lagi, parut di peha saya juga semakin pudar. saya amat terkejut dgn perubahan yg positif itu, saya juga dapati payu dara saya menjadi bertambah tegang dan pejal. Saya rasa tak sabar utk mencuba bottle kedua ...sekian terima kasih.







TERIMA KASIH

6 comments:

Unknown said...

Blh bgtaw sya tntg harga setiap produk

Unknown said...

price please

Insy said...

Price plz

Ain said...

Area mana?

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Ziqnana D' Beauty © 2013 | Template Designed By Blog Bingkisan Hati