.:JOM SIGN IN anda dpt harga dealer yurrkk:.

Sunday, September 29, 2013

RADIGLOW SKINFINITI

Radiglow SKINFINITI
pm/whatspp/wechat/text 019-307 6412 iera
~ tampak muda cantik berseri luar dan dalam.. kesan terasa seawal 7 hari.. lulus KKM: Pengkelasan "makanan" -sesuai untuk semua peringkat usia dan semua jantina supplement terhangat masakini..
HARGA
: RM180(S), RM190(S/S) 1 KOTAK = 2 BOTOL 30 BIJI/BOTOL PERCUMA!! 1 Skin Regenerative Green Mask bernilai RM 42 ++ EXTRA GIFT!! Include Postage
KENAPA RADIGLOW MENJADI PILIHAN RAMAI?
● RADIGLOW merupakan produk pertama yang lengkap dengan kandungan semua keperluan tubuh badan, bagus untuk kesihatan sekali gus untuk kecantikan juga. 1001 khasiat dan kebaikan hanya dalam 1 produk.
● Kandungan RADIGLOW terdiri daripada ramuan berkualiti premium terpilih, dari sumber-sumber berikut seperti ASTAXANTHIN, L-Glutathione, Hydrolyzed Fish Collagen, Vitamin C dan juga ekstrak Blackcurrant.
● Didatangkan dalam bentuk bungkusan kotak yang eksklusif mengandungi 2 botol RADIGLOW yang mudah untuk ditempatkan di rumah dan juga di bawa ke mana sahaja seperti di dalam handbag bagi kaum wanita.
● Cara penggunaan yang sangat mudah. Tablet yang boleh dikunyah atau terus ditelan dengan rasa enak Blackcurrant/ Beri. Hanya perlukan 2 tablet RADIGLOW setiap pagi dan anda akan tampil sihat dan menawan dari hari ke hari. ANTARA KESAN PENGAMBILAN RADIGLOW:
* Makanan tambahan terbaik untuk kulit kelihatan muda, sihat dan lebih cerah.
* Membantu mencantik, menghalus dan menganjalkan kulit.
* Merawat pelbagai masalah kulit seperti jerawat, eczema, parut, jeragat dan lain-lain.
*Juga terbaik untuk penglihatan, gigi, kuku dan rambut.
*Antioksidan semulajadi, 550 kali lebih kuat berbanding Vitamin E.
*Menghindar dan mencegah dari penyakit kronik seperti Kanser, Alzheimer, Parkinson, Diabetic, Sakit Jantung



TERIMA KASIH

No comments:

Ziqnana D' Beauty © 2013 | Template Designed By Blog Bingkisan Hati